Gyventi – tai nereiškia kvėpuoti, tai reiškia veikti. Ne tasai ilgiausiai gyvena, kuriam daugiausiai metų, o tasai, kuris labiau už kitus jautė gyvenimą. Jean-Jacques Rousseau
Gyventi – tai nereiškia kvėpuoti, tai reiškia veikti. Ne tasai ilgiausiai gyvena, kuriam daugiausiai metų, o tasai, kuris labiau už kitus jautė gyvenimą. Jean-Jacques Rousseau
Gyventi – tai nereiškia kvėpuoti, tai reiškia veikti. Ne tasai ilgiausiai gyvena, kuriam daugiausiai metų, o tasai, kuris labiau už kitus jautė gyvenimą. Jean-Jacques Rousseau

Savivertės stiprinimas kaip esminis socialinių darbuotojų emocinio atsparumo lavinimo veiksnys 2025/05/16

 

Kviečiame dalyvauti nuotoliniuose kvalifikacijos kėlimo mokymuose:

Savivertės stiprinimas kaip esminis socialinių darbuotojų emocinio atsparumo lavinimo veiksnys

Lektorė: psichologė psichoterapeutė Edita Tiknė 

 

MOKYMŲ DATA: 2025 m. gegužės 16 d.

MOKYMŲ TRUKMĖ: 4 ak. val. 

MOKYMŲ PRADŽIOS LAIKAS: 9:00 val. 

MOKYMŲ KAINA DALYVIUI: 30 €

REGISTRACIJOS FORMA:  https://forms.gle/24uui9zKWNV7KaBS9 

Mokymai vyks nuotoliniu būdu („ZOOM“ platformoje). Dieną prieš paskaitą bus atsiųsta nuoroda į el. paštą. Po registracijos atsiųsime rekvizitus apmokėjimui. Apmokėjimas išankstinis. Renginys bus įrašomas,  užsiregistravusiems dalyviams vaizdo įrašas bus prieinamas 1 mėnesį.​

 

TIKSLINĖ MOKYMŲ GRUPĖ:  atvejo vadybininkams, socialiniams darbuotojams, socialinių darbuotojų padėjėjams, individualios priežiūros darbuotojams.

 

KVALIFIKACIJOS SUTEIKIMAS: programa patvirtinta Profesinių kompetencijų tobulinimo centro, kodas SD20240434

 

1. Mokymų tema: Savivertės samprata.

1.1. Tikslas: Pagilinti socialinių darbuotojų žinias apie savivertės sampratą, jos komponentus, lygius.

1.2. Uždaviniai:

  • Suteikti teorinių žinių apie savivertės sampratą bei jos svarbą profesinėje aplinkoje.
  • Supažindinti su savivertės lygiais, nuo ko priklauso savivertė ir kaip ji formuojasi.
  • Padėti atpažinti bei valdyti vidinius kompleksus, įtakojančius savivertę.
  • Suteikti teorinių žinių apie pasitikėjimo savimi svarbą ir jo įtaką darbo procesui.
  • Padėti atpažinti ir įsivertinti savo pačių pasitikėjimo savimi bei  savivertės laipsnį.

2. Mokymų tema: Savivertės stiprinimas.

1.1. Tikslas: suteikti teorinių ir praktinių žinių apie savivertės stiprinimo svarbą ir  būdus.

1.2. Uždaviniai:

  • Supažindinti su galimais socialinių darbuotojų profesinės savivertės stiprinimo metodais (*Išvardyta prie programos apibūdinimo).
  • Mokyti streso valdymo praktikų.
  • Mokyti psichologinio atsparumo praktikų.
  • Suteikti praktinių įgūdžių kaip kurti ir palaikyti profesines ribas, nesutapatinti savęs su kliento sunkumais, aiškiai komunikuoti savo poziciją.